دوشنبه ٢٤ تير ١٣٩٨

روابط عمومی و امور بین الملل/ برنامه ها، اقدامات و گزارش عملکرد

 

-          شناسایی و شناساندن ظرفیت­های دانشگاه از طریق ابزارهای لازم (پایگاه خبری ، نرم­افزارهای مالتی­مدیای تبلیغاتی ،  بروشور ، پوستر ، کاتالوگ ، پیامک ، کتابچه معرفی وگزارش عملکرد)

-           اجرای همایش­ها و شرکت در نمایشگاه­ها

-          امورسمعی و بصری

-          تشریفات و مراسم­ها

-          تبلیغات محیطی

-          ارتباطات رسانه­ای با شبکه­های ملی و استانی صداوسیما

-           ارتباطات برون­سازمانی(دانشگاه­ها و سازمان­ها) ملی و بین­المللی

-          ارتباطات با شخصیت­ها و مسئولین موثرحوزه فعالیت دانشگاه

-           تهیه بولتن­ها و خبرنامه­های سازمان(مکتوب و الکترونیک)

-          تهیه بانک اطلاعاتی از شخصیت­ها، نهادها، مراکز همسو به منظور همکاری

-          زمینه سازی به منظور انعقاد تفاهم­نامه با نهادها و  مراکز 

-          تشکیل پرونده، استعلام، تحقیقات و مصاحبه با متقاضیان